Energy Challenges winnaar StimuleringsfondsXL!

Energy Challenges Utrecht is uitgeroepen tot een van de vier winnaars van het Rabobank StimuleringsfondsXL 2017! We waren al heel blij met de nominatie, maar werden nog meer verrast door deze blijk van steun van zo veel mensen. Alle scholen, kennissen en andere contacten ontzettend bedankt! We zijn erg trots dat we dit met elkaar hebben kunnen bereiken. Met het fonds gaan we ons programma uitbreiden en het energieverbruik door scholen nóg beter aanpakken.

Op de website van Rabobank Utrecht is onze deelnemersvideo terug te zien.

De andere winnaars:

‘Het Grijze Koppen Orkest’ is een muziekproject dat kwetsbare en dementerende ouderen plezier en zelfvertrouwen geeft door hen samen te laten zingen en muziek te maken. Met de steun van Rabobank Utrecht gaat Het Grijze Koppen Orkest twee orkesten opzetten in Zuilen en Overvecht.

Park Oosterspoorbaan is een project waarbij de voormalige Oosterspoorbaan wordt omgetoverd in het bruisende Park Oosterbaan. De fiets- en wandelroute is inmiddels geopend en nu kunnen er ook sportvoorzieningen en een terugkerende foodmarkt gerealiseerd worden.

Lun@werkcafé is een sociaal horecaconcept in het winkelgebied van Lunetten, dat met steun de van het Stimuleringsfonds van start kan gaan. Overdag is dit een gezellige koffiezaak, een plek om te flexwerken en een plek waar bewoners met een afstand tot de arbeidsmarkt opgeleid worden tot barista. In de avond bieden lokale cateraars hier hun diensten aan.