25 april: Informatieavond op basisschool De Beiaard over zonne-energie

zonne-energie de beiaard
Op woensdag 25 april vanaf 20.00 uur is er op basisschool De Beiaard in Utrecht-oost een informatiebijeenkomst over zonne-energie voor de school, omwonenden en geïnteresseerden. De Beiaard heeft besloten om zonnepanelen op het dak van de school te laten plaatsen en wil omwonenden en geïnteresseerden enthousiasmeren om ook iets met zonne-energie te doen.

• Welkomstwoord door Jeroen Sturkenboom, directeur van de Beiaard
  • Visie van de school op duurzaamheid door Jeroen Sturkenboom, directeur van de Beiaard. Hij vertelt hier over zijn ambities om van De Beiaard een duurzame school te maken.
  • Projecten voor duurzaam schoolgebouw en duurzaam onderwijs door Mijntje de Caluwé van Stichting Technotrend.
  • Zonnepanelen thuis? Informatie over een zonnepanelenscan en offerte door Corien van den Haak van Energie-U.
  • Hoor meer over meedoen en profiteren van zonnepanelen op het dak van een ander. Door Caroline Altena en Hans van Tienhoven.

Aanmelden

Je kan je aanmelden voor deze informatieavond door het sturen van een email naar secretariaat@stichtingtechnotrend.nl van Stichting Technotrend.

Informatiebijeenkomst gemist?

In mei wordt er een tweede informatieavond georganiseerd. Deze datum is nu nog niet bekend. Neem contact op met Mijntje de Caluwe voor meer informatie (secretariaat@stichtingtechnotrend.nl).