Duurzame Docent Diners voor Haarlemse docenten VO, MBO en HBO

Voor de Haarlemse docenten VO, MBO en HBO in ons netwerk is deze uitnodiging van de Gemeente Haarlem:

๐——๐—ถ๐—ป๐—ฒ๐—ฟ๐˜€ ๐˜ƒ๐—ผ๐—ผ๐—ฟ ๐—ฑ๐—ผ๐—ฐ๐—ฒ๐—ป๐˜๐—ฒ๐—ป

Graag nodigen wij u uit voor vijf Duurzame Docent Diners, een bijzonder initiatief van de gemeente Haarlem. Als winnaar van de innovatieprijs in 2022 voor het bouwen van innovatieve ecosystemen in Haarlem, zet de gemeente zich actief in voor het verbinden van duurzame ontwikkeling en onderwijs.

๐——๐—ถ๐—ป๐—ฒ๐—ฟ๐˜€

De aangeboden diners (17:00-19:00 uur) openen met een korte masterclass over een deelgebied van duurzaamheidsonderwijs. Daarna kun je kennismaken en ideeรซn uitwisselen met collegaโ€™s.

Met de Duurzame Docent Diners wil de gemeente docenten ruimte bieden om expertise en ervaring op het gebied van duurzaamheidsonderwijs onderling uit te wisselen, om inspiratie op te doen en om docenten van verschillende onderwijsinstellingen met elkaar te verbinden. De serie diners wordt afgesloten met een uitwisseling met het Duurzaam Docentennetwerk Leiden. Zo hoopt de gemeente leren voor duurzame ontwikkeling in Haarlem een krachtige impuls te geven.

๐—”๐—ฎ๐—ป๐—บ๐—ฒ๐—น๐—ฑ๐—ฒ๐—ป

Klik op deze link om u voor รฉรฉn of meer diners aan te melden!

Het eerste diner is op dinsdag 16 april 2024 in De DAKKAS, De Witstraat 1A, 2011DV Haarlem. Het volgende staat gepland op 6 juni. In het najaar volgen er nog 3.

De Duurzame Docent Diners worden georganiseerd en begeleid door Stichting Technotrend, Teachers for Climate en Masterclasses Duurzaam Onderwijs.

logo teachers for climate

logo masterclass duurzaam onderwijs
overzicht duurzame docent diners haarlem